Online-Icon
10%
econawa 
10% הנחה על כל האתר כולל כפל מבצעים
Online-Icon
10%
econawa 
10% הנחה על האתר כולל כפל מבצעים
250 250

מחפשים בנרות כלי אוכל ירוקים ואקולוגיים? מצאתם

מה תמצאו באקונאווה?

כלי אוכל רב פעמיים מסיליקון מרהיבים ביופם בתקן יפני מחמיר, קופסאות ובקבוקים מנירוסטה, כלי אוכל מבקמבוק, תיקי סיליקון, מוצרי טיפוח רב פעמיים ועוד.

המטרה של אקונאווה:

דבר ראשון, להגביר מודעות לסביבה. לגרום לאנשים להבין שיש מחיר לכל קניה שלנו ואנחנו, כאזרחי העולם, חייבים  להיות יותר מודעים להרגלי הקנייה ולדרך בה אנו צורכים .

העקרונות של אקונאווה:

  • Slow fashion: תרבות שמקדשת קניות ושפע גורמת לצריכה מוגזמת, עודפת, לא הכרחית  ומזיקה. הפסולת של הטקסטיל נזרקת לאוקיינוס או נקברת באדמה. אופנה איטית בניגוד לאופנה מהירה נאמנה לאיכות החומר והבגד. הבגד נועד להחזיק מעמד ולהתפרק באדמה כשאין בו צורך יותר. אנחנו באקונאווה משתמשים במוצרי טקסטיל שניתן לכבס ולהשתמש בהם שוב ושוב. בסוף השימוש יש הוראות איך לקמפס אותם.
  • שמירה על הסביבה: כל שנה נזרקים  טונות של פלסטיק לתוך הימים והאוקיינוסים. משבר הפלסטיק גובה מחיר יקר מבעלי החיים הימים ומאיתנו בני האדם.
  • קיימות:  היכולת לחיות זה ליד זה במערכת בר קיימא ששומרת על הסביבה ואינה לוקחת (מזיקה,גוזלת) ממשאבי הטבע. באקונאווה אנחנו מאמינים בחובה להשתמש במוצרים שאינם מזיקים לטבע ולא יוצרים פסולת – לא בדרך השימוש ולא בתהליך היצור.

רוצים ליהנות מהמוצרים של econawa עם קוד קופון אקונאווה מטריף? הזינו את קוד הקופון studentgroup ותהנו מ-10% הנחה על כל האתר כולל כפל מבצעים!

למעבר לאתר אקונאווה לחצי כאן

2
עוד הטבות: