איך לקנות בירה ב25 ש"ח בחיפה- הבלוג. סטודנט גרופ מועדון הטבות לסטודנטים

איך לשתות בירה ב25 ש"ח- בחיפה

איך לקנות בירה ב25 ש"ח בחיפה- הבלוג. סטודנט גרופ מועדון הטבות לסטודנטים

איך לשתות בירה ב25 ש"ח- בחיפה

אינפלציית הבירה מכה בישראל כבר שנים רבות, אבל עדיין, אחד מתחביבי הסטודנט המצוי זה יציאה לפאבים, לצורך שתייה של איזו בירה לרוויה, ככה לנפש, אחרי יום לימודים, לפני יום הלימודים שלמחרת, בסבבה, בכיף שלנו, דור ה-Y, אינסטוש, דור ה-Z (דור ה-X חיים בסרט), דור הזובי, חפרתי…בואו נתחיל:

*הפאבים המגניבים מסודרים על פי סדר אקראי/ממומן מראש/איפה שבא לי לרשום – קדימה

א. ששון – בר האוכל הכי מטורף שיש. למה מטורף? כי טעים שם רצח, אבל רצח! עכשיו שמעו קטע, יש לסטודנט גרופ 30% הנחה על כל הבירות מהחבית במשך כל השבוע ובכל השעות – אכתוב באותיות גדולות שאין אותיות קטנות(!).אז מה זה אומר? בחשבון כיתה ג' עם ציון ב', אם בירה עולה ללקוח הלא סטודנט גרופי 34 ₪, אז סחבק ישתה לרוויה את החצי הקרירה שלו ב 23.8 ₪.

ב.  שאנן בר – כל טכניוני מכיר את המקום יופי יופי. בר הופעות מגניב באווירה צעירה וכיפית עם אוכל מנחם את הגוף והנפש (הפצועה של הטכניונים המצויים). עכשיו אני לא יודע מה איתכם, אבל אני הייתי קצת שוקיסט כשגיליתי שיש לי שם 1+1 על הבירות מהחבית, בכל השבוע עד השעה 22:00. אבל מה היופי פה? שאם מזמינים את הבירה הראשונה לפני השעה 22:00 אז נכנסנו תחת כנפי המבצע המלטף של שאנן, ואז את הבירה השנייה אפשר להזמין בהמשך הערב. עכשיו בגלל שסיימתי אינפי א' בציון 22 (אחרי פקטור) אני יודע לומר לכם שבירה תצא פחות מ-20 ₪.

ג. צפרירים 1 – בכניסה לכרמליה שוכן לו בעונג ובסטייל צפרירים 1. בר עם אוכל שלא מבייש מסעדה מצוינת וגוד וייבס. המלצה שלי, שבו על הבר, שתו בסבבה איזה בירה קרה ותנשנשו את הפיצה טוסקנה. עכשיו בצפרירים 1 החליטו ממש לפרגן לסטודנט גרופים, ככה שתקבלו שם 20% הנחה על כל התפריט בכל ימות השבוע, ובימים ראשון-שני תתפנקו עם 50% על כל האלכוהול אחרי השעה 21:00. בחישוב פשוט: חצי שעולה 30 ₪ למי שלידכם, תעלה לכם 24 ₪ (כמובן שמי שבא לאכול מרוויח פעמיים ומי שמגיע ראשון-שני בכלל נותן עבודה יפה)

איך לקנות בירה ב25 ש"ח בחיפה- הבלוג. סטודנט גרופ מועדון הטבות לסטודנטים

ד. סליק טוב בקיצר, מי לא מכיר את הסליק, הבר הכי תל אביבי בחיפה (תל אביבי במובן הטוב של המילה, במובן של יש אנשים ששותים למוות ונהנים מהחיים גם באמצע שבוע, וזה קורה בחיפה). איפה אתם נכנסים לסיפור? לא מסובך. ראשון-שני בירה ב-10 ₪. יום שלישי 1+1 על כל האלכוהול. ובמילה אחת – טיל!

ה. אלי'ז פנינת העיר התחתית. כשבא לי לחזור קצת בזמן וליהנות מפאבים שהיום אין סיכוי שיפתחו, פאבים עם אופי אמיתי של בלוז ורוק, עם הופעות חיות של אמנים ואנשים שהמוזיקה בוערת בהם בפנים, אבל על אמת בוערת, אז אני קופץ לאיזו בירה צוננת ממבחר הבירות הממש מרשים של אלי מהאלי'ז. ועכשיו שאני עם סטודנט גרופ אז אני גם מקבל 20% על כל התפריט בכל השבוע למעט יום שישי. אז אם תורידו 20% מפאב שהמחירים שלו הוגנים עוד לפני שרגלה של יזמי סטודנט גרופ נחתה שם, תגלו שבירה תצא בסביבות 24 ₪. פינוק.

ו. פטריקס מרכז הכרמלבר אירי עצום, עם נוף על רכס הכרמל, ערימות על גבי ערימות של בירות מהחבית, אוכל טעים ומיקום מנצח, לב מרכז הכרמל. הפטריקס שנפתח לפני שנה לערך, כבר מזמן השתלב בנוף הפאבים המקומי, ומציע לכם 20% הנחה על כל התפריט בימים א'-ד' (בימים ה'-ש' תהנו מ- 10%). למבחר האדיר של הבירות בפטריקס תצטרכו להגיע עם מחשבון כדי לצאת עם פחות מ-25 ₪, אבל מבטיח שזה אפשרי.

ה. פייבל ברבר משפחתי שאני כל כך, אבל כל כך אוהב. למה אתם שואלים? לא יודע לומר בדיוק, כנראה שזה היחס האישי, האווירה הלא מחייבת, החיוכים שמאפיינים את 95% מהאנשים שיושבים שם, המיקום, האוכל, לא יודע לומר מה בדיוק, אבל אני חולה על הפייבל. אז לפייבל אני מגיע בימים א'-ד' ונהנה מ-20% הנחה על כל התפריט (ואתם כבר מכירים את המתמטיקה ואין צורך לחזור על זה שבירה תצא פחות מ-25 ₪).

ו. ברברוסה (גם כרמל וגם אח"י אילת) אחרי היעדרות קלה מהנוף החיפאי, ברברוסה חוזרים אלינו ובגדול. בציר מוריה, ממש על כיכר ספר תמצאו את הפאב עם השם שכל חיפאי שעבר את גיל 26 מכיר. אווירה של חברים, אוכל קליל וטעים ו 1+1 על כל הבירות מהחבית בימים א'-ד' החל מהשעה 22:00.

בקיצור, צאו מהבית, תעיפו מבט באפליקציה מה קרוב אליכם (קלטתם שיש לחצן של 'קרוב אלי' באפליקציה נכון?) ותהנו מהחיים, כי פאיקינג זול (כמעט) לשתות פה בירה.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

הטבות לחברי סטודנט גרופ