ציון 100 בנדודי שינה

100 בנדודי שינה – מדוע 62% מהסטודנטים מדווחים על קשיים בשינה ואיך פותרים את הבעיה?

זה שהחיים הסטודנטיאליים עמוסים מאד זה לא סוד. כל סטודנט ממוצע צריך לג׳נגל בין לימודים תובעניים, לעבודה, לפרויקטים, למפגשים חברתיים ועדיף שיהיה בשיאו בכל אחד מאלה.

מצד אחד זו תקופה מרגשת של הגשמה עצמית, המון השקעה ומחשבות על העתיד ומצד שני, זה כל כך מעייף ומלחיץ. כדי להצליח באמת לעמוד בכל האירועים והציפיות צריך הרבה אנרגיה אבל איך עושים את זה? איך שומרים על אנרגיה איכותית שתעזור לנו להיות במיטבנו? התשובה פשוטה – שינה מעולה.

 

שינה איכותית מסייעת בהפגת מתחים, משפרת את הפעילות המוחית, משפיעה לטובה על התיאבון, על מצב הרוח, על הבריאות והיא זו שעוזרת לנו לעבור את היום בשלום ולסיים אותו עם חיוך.

 

אנחנו יודעים שלא גילינו פה לאף אחד את אמריקה והסטודנטים שבקהל אולי אפילו יצקצקו כי התשובה ידועה מראש ועם זאת – מי מספיק לישון בין כל המשימות? וגם אם כבר ישנים הראש טרוד בכל כך הרבה דברים מה שהופך את השינה ללא מאד איכותית בלשון המעטה. בואו רגע נבין מהן הסיבות לכך ומה האופציות שעומדות בפנינו.

 

מהם הגורמים לשינה באיכות ירודה בקרב סטודנטים?

 

החיים הסטודנטיאליים מטבעם מביאים איתם חשיבה מאומצת, לחץ נפשי ועומס על הגוף. בסופו של יום הם מובילים לתשישות מתמשכת, פגיעה באיכות השינה ומתוך כך פגיעה באיכות החיים.

גורמים נוספים הפוגעים באיכות השינה הם שימוש מרובה במסכים ותזונה לקויה. כל סטודנט ודאי יודע שבתקופה זו רוב היום נמצאים מול מחשב או פלאפון. המסכים ה״אהובים״ מפיצים אור כחול שפוגע בתחושת העייפות ולכן מומלץ לא לעשות בהם שימוש לפחות שעה לפני השינה.

ומה עם תזונה טובה שתחזק את המערכת? אפשר לומר שבקרב סטודנטים זה רק בגדר המלצה – השיקול המרכזי בבחירת הארוחה הבאה היא כמה מהר היא תגיע ואיך עושים את זה בכמה שפחות מאמץ. גם כאן אפשר לנסות ולצמצם נזקים, למשל, להימנע משתיית קפה בשעות מאוחרות ומארוחות כבדות לפני השינה. זה עלול ליצור תחושת אי-נוחות בגוף שאינה אידיאלית כשמנסים להירגע ולהירדם.

 

גורם מהותי שכדאי להתחשב בו בכדי לשפר את איכות השינה זה האיכות של המזרן עליו ישנים. מזרן שאינו איכותי עשוי לגרום לכאבים בגוף בשל מחסור בתמיכה ולפגוע משמעותית בריכוז ובתפקוד היומיומי. סטודנטים רבים ישנים על מזרנים יד-שנייה שקיבלו בירושה או מתפשרים על מזרן זול. סמכו עלינו, זה לא משהו שכדאי להתפשר עליו. לישון על מזרן לא איכותי או כזה שכבר מזמן איבד את הצורה שלו משפיע ישירות על איכות השינה, על איכות החיים ועל התפוקה.

 

מהם היתרונות של שנת לילה איכותית לסטודנטים?

 

לשינה איכותית יש אינספור יתרונות, כמו שיפור של הזיכרון, הקליטה, יכולת הריכוז, שיפור במצב הרוח ובבריאות הפיזית. כל אלה משפיעים על איכות הלמידה ובהקשר ישיר – על הציונים.

 

אז איך נהנים משינה איכותית בלי למשכן את הדירה השכורה? מזרן ויסקו של פנדה (לחצו כאן לקבלת קוד קופון למזרן ויסקו פנדה ייעודי לסטודנט גרופ)

 

בשנים האחרונות מזרני ויסקו הפכו לשם דבר מסיבה מצוינת – הויסקו הוא ספוג זיכרון המתאים עצמו לגוף ובכך מאפשר תמיכה מלאה ומושלמת לכל חלקי הגוף, כך שלעולם לא תקומו עם כאבים בגב, בכתפיים או בצוואר בבוקר. הוא ישפר את איכות השינה שלכם פלאים ובכך גם את התפקוד שלכם ביומיום.

בנוסף, המזרנים האלה שומרים על צורתם לאורך שנים רבות, שלא כמו מזרני הקפיצים, כך שמדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך. בעבר הייתה תפיסה שמזרני ויסקו מפיצים חום רב, פנדה פתרו את זה בכך ששילבו סיבי במבוק ובד נושם הדואגים לוויסות הטמפרטורה במהלך הלילה, כך שחום הגוף אינו נספג במזרן אלא מתפזר החוצה.

עבור סטודנטים שאינם יכולים להשקיע כלכלית במזרן, הטופר של פנדה הוא פיתרון די מושלם (לחצו כאן להנחה על טופר). הטופר זה בעצם שכבת ויסקו שמניחים על גבי המזרן הקיים. כך מרוויחים את יתרונות הנוחות והפינוק של מזרן הויסקו בשבריר מהמחיר. הנוחות של המזרן, התמיכה שהוא מעניק והקרירות החלומית שלו יעניקו לכם שנת לילה אידיאלית.

בא לכם לנסות? הקליקו כאן ותבחרו את הפנדה שלכם! על כל המוצרים יש לילות ניסיון, והמשלוח? חינם!

 

 

 

אין תגובות

רשום תגובה